Prekių ir pinigų grąžinimo politika

Mes taikome 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad turite 14 dienų nuo prekės gavimo prašyti grąžinimo.

Kad galėtumėte grąžinti prekę, ji turi būti tokios pačios būklės, kokią gavote, nedėvėta ar nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Jums taip pat reikės kvito ar pirkimo įrodymo. Norėdami pradėti grąžinimą, galite susisiekti su mumis adresu info@dekorosala.lt. Jei jūsų grąžinimas bus priimtas, mes atsiųsime jums grąžinimo instrukcijas, kaip ir kur siųsti savo siuntinį. Prekės, išsiųstos mums prieš tai nepaprašius grąžinimo, nebus priimtos. Visada galite susisiekti su mumis dėl bet kokių grąžinimo klausimų adresu info@dekorosala.lt.

Pažeidimai ir problemos Prašome patikrinti užsakymą iš karto jį gavus ir nedelsiant susisiekti su mumis, jei prekė yra su defektais, pažeista arba jei gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją išspręsti.

Išimtys / negrąžinamos prekės Tam tikrų rūšių prekių negalima grąžinti, pavyzdžiui, greitai gendančių prekių (tokių kaip maistas, gėlės ar augalai), pagal užsakymą pagamintų produktų (tokių kaip specialūs užsakymai ar personalizuoti daiktai) ir asmens priežiūros prekių (tokių kaip grožio produktai). Mes taip pat nepriimame pavojingų medžiagų, degių skysčių ar dujų grąžinimo. Prašome susisiekti, jei turite klausimų ar susirūpinimų dėl konkrečios prekės. 

Keitimas Greičiausias būdas gauti tai, ko norite, yra grąžinti turimą prekę ir, kai grąžinimas bus priimtas, atlikti atskirą naujos prekės pirkimą.

Pinigų grąžinimas Mes pranešime jums, kai gausime ir patikrinsime jūsų grąžinimą, ir informuosime, ar pinigų grąžinimas buvo patvirtintas, ar ne. Jei patvirtinta, pinigai bus automatiškai grąžinti jūsų pradiniu mokėjimo būdu. Prašome nepamiršti, kad jūsų bankui ar kredito kortelių bendrovei gali prireikti laiko apdoroti ir įvykdyti pinigų grąžinimą.

Mes visada stengsimės suteikti geriausią įmanomą klientų aptarnavimą, nedvejodami susisiekite su mumis adresu info@dekorosala.lt.